Stichting Tranz

IK ZIE JE

Hoe gaan we met elkaar om sinds schermen zich tussen ons hebben geplaatst? Dankzij onze computer en mobieltjes is alles binnen handbereik: bibliotheken aan kennis, karrevrachten beroemde mensen, honderden gedroomde liefdes. Maar als je zover kunt kijken, vergeet je makkelijk wat er naast je gebeurt. Wie er naast je gebeurt. Liefde heeft onderhoud en aandacht nodig, maar hoe geven we dat tussen het snel beantwoorden van berichtjes door? De dansvoorstelling vertelt het verhaal van twee vrienden die constant botsen, omdat ze niet naar elkaar kijken. Hoe vinden ze de aandacht en liefde voor elkaar weer terug? Een ontdekkingstocht vol dansende emoticons, lichtgevende pakken en bellende dansers.

Doelgroep: 8 tot 12 jaar
Thema’s: vriendschap, social media

Duur optreden: 40 minuten
Aantal artiesten: 2
Opbouwtijd: 2,5 uur
Afbouwtijd: 20 minuten
Speelvlak: 8 meter breed / 6 meter diep
Lesbrief: inbegrepen

Stichting Tranz verkoopt haar voorstellingen via haar eigen netwerk en via impresariaat Uit de Kunst. Een directe aanvraag kan gedaan worden via de mail of door het AANVRAAGFORMULIER in te vullen en op te sturen naar info@stichtingtranz.nl.

Voor meer praktische informatie, de technische lijst en prijzen, kunt u contact met ons opnemen.