Stichting Tranz

Like You

De voorstelling “Like You” gaat over twee zussen die opgroeien in een wereld vol social media. Sterre, de oudste, is vol overtuigd dat de enige manier om jezelf te zijn is door je anders en beter voor te doen. Door je imago te leven. De goede zus die Sterre wil zijn, maakt dat ze Sam meeneemt op sleeptouw om haar de kneepjes van het posten te leren. Sam die een voorbeeld ziet in haar oudere zus heeft meer moeite met die gedachte en struggelt met welk pad zij moet bewandelen. Een overspoeling van haatreacties en kritiek van buitenaf zet de zussen lijnrecht tegenover elkaar. Het doek valt, alle glitters zijn weg en imago’s kwijt. Ze komen erachter dat imago en identiteit niet hetzelfde zijn. Het allemaal niet zo zwart wit is en je jezelf kan blijven met en zonder een beetje glitter.

Doelgroep: 10 tot 14 jaar
Thema’s: social media, zelfbeeld, zelfvertrouwen, jezelf zijn

Duur optreden: 35 minuten
Aantal artiesten: 2
Opbouwtijd: 2,5 uur
Afbouwtijd: 45 minuten
Speelvlak: 8 meter breed / 6 meter diep
Lesbrief: inbegrepen

Stichting Tranz verkoopt haar voorstellingen via haar eigen netwerk en via impresariaat Uit de Kunst. Een directe aanvraag kan gedaan worden via de mail of door het AANVRAAGFORMULIER in te vullen en op te sturen naar info@stichtingtranz.nl.

Voor meer praktische informatie, de technische lijst en prijzen, kunt u contact met ons opnemen.